Špeky dolů!

15. března 2008 v 16:06 |  Cvičení
Naordinujete-li si tuto sadu cosmo cviků třikrát týdně a každý pohyb si dáte patnáctkrát, vyváženě tak zatížíte všechny tři hlavní svalové skupiny. Výsledek v podobě ladného těla se zanedlouho dostaví.

Labutí dotek

Postavte se do stoje rozkročného na šířku ramen a nekrčte přitom kolena. Oběma rukama uchopte kilovou činku. Paže mírně ohněte a zvedněte je za hlavu . Pomalu pak odlepte od země levé koleno a přibližujte k němu lokty . Vraťte se do výchozí pozice. Po patnácti opakováních vyměňte nohu.

Přidejte si: V pozici tlačte paže co nejvíc za hlavu. Účinněji posílíte bicepsy.

Pozdrav slunci

Pravou nohou udělejte dlouhý krok dozadu, v bocích klesněte dolů a levou nohu pokrčte do pravého úhlu. Do obou rukou vezměte činky a držte je v úrovni ramen. S výdechem se pak zvedněte na levé patě a zároveň vzpažte. Vraťte se do výchozí pozice. Po patnácti opakováních vyměňte nohy.

Přidejte si: Zapřete se zanoženou nohou o schod. Tím účinně protáhnete přednoženou dolní končetinu.

Sličný podřep

Stoupněte si do stoje rozkročného na šířku ramen. Lehce pokrčte kolena a zatněte břišní svaly. Cvičte opět s činkami v rukou. Pomalu přecházejte do podřepu a zároveň předpažte. Konce činek směřují ke stropu. Chvíli vydržte v pozici, pak se opřete do pat a vraťte se zpět.

Přidejte si: V pozici vydržte deset sekund. Zpevníte si tak zadek.
Labutí dotek
Pozdrav slunci
Labutí dotek
Labutí dotek
Labutí dotek
Sličný podřep
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama